sobota 4. února 2017

Novinky

Ahoj,
zase jsem tu nějakou dobu nebyla, ale na psaní článku se mi moc nechtělo a téma mě taky žádné nenapadlo. Až teď.
Rozhodla jsem si k narozeninám udělat radost a koupila jsem si nový objektiv k zrcadlovce. Dlouho jsem pokukovala po objektivech s pevným ohniskem a když po novém roce zlevnili elektroniku, neváhala jsem a díky tomu jsem i docela dost ušetřila. :D
No a bych to zase nezamluvila, na konci ledna mi dorazil objektiv Sony 50mm a nemůžu s ho vynachválit. Koho by zajímaly nějaké další informace, tak mi napište na fb. :)
Zatím se s ním seznamuji, ale už se těším na jaro na kytky.



Po téměř půl roce se k nám konečně dostává i nějaký nový model. Je to etched Idocus. Nad jménem stále přemýšlím, takže návrhy můžete psát dolů.


A jelikož jsem zase nemocná a nudím se, tak jsem se rozhodla upravit si boty na léto. Co na ně říkáte? Ne, opravdu to nejsou pravé Conversky. :D







5 komentářů:

  1. Fotky jsou krásné :), určitě bych chtěla ještě nějaké :), prosíím :D.

    Model je krásný :3, jméno me nějak nenapadá :/ :((.

    Ty boty jsou top! :O
    Vůbec bych nepoznala, že je to fake :D. Jsi moooc šikovná :)*!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak nad jménem přemýšlím. Furt mi jde hlavou Brownflakes. I kdyz ma spise skrvny než vločky :D :/.

      Vymazat
  2. Fotíš krásně, tak se těším až uvidím, co s tím objektivem dokážeš ;)
    Gratuluji, je to krasavec :3 Jméno...nevim, možná Quentin? :D
    Botky jsou super, na léto se budou hodit ;)
    Šíša

    OdpovědětVymazat
  3. No kráása:D
    Ako vždy veď...:)
    A koník? Archiel (Arčiel),možno XD

    OdpovědětVymazat
  4. Nový objektiv to gratuluji. ;) Jinak krásný mold ?3
    Jinak botky taky dobrý ;)

    OdpovědětVymazat