sobota 31. prosince 2016

Rok 2016

Konec roku 2016 se kvapem blíží a já jsem se rozhodla, že bych ten svůj rok mohla nějak lehce shrnout. Jelikož se toho letos stalo opravdu hodně a vypisovat všechno by bylo na dlouho, tak to vezmu stručně. :)

Zima
Úspěšně jsem absolvovala svou druhou lyžařskou sezónu a odnesla si i několik medailí. K narozeninám si pořídila nový objektiv, ale snaha o zintenzivnění focení se mi moc nezadařila. Na ranč se k nám dostala spousta nových modelů. Hlavně tradíci.

Jaro
Po dlouhé zimě jsem konečně měla trochu volna i pro sebe a na modely. Ze světa modelů se k nám na ranč dostalo několik BH stablíků a Schleich. Zúčastnila jsem se první LS u Mazla a získala od ní i několik krásných CM.

Léto
Trénování naplno, běh, kolečkové lyže a spousta dalších aktivit. Dovolená v Dolomitech a ve Švýcarsku a pak opět tréninky až do začátku školního roku. Na modely zase čas nebyl a fotek mám opravdu málo.

Podzim
Opět se vše neslo v tréninkovém stylu. Škola, trénink, škola... Prostě blázinec. Na konci listopadu jsem se dostala zase do zahraničí na lyžařské soustředění a užívala si sněhu naplno. Neměla jsem s sebou foťák, takže moc fotek nemám, ale něco málo z mobilu se dá použít.

Zima
Rozjíždí se nám nová sezona a na lyžích jsme téměř každý den. Co se Vánoc týče, tak jsem dostala věci na lyže a nějakou kosmetiku, takže hlavně samé potřebné věci. Modelové Vánoce jsem vůbec nestihla a malý stromek jsem zdobila až 27. O svátcích se asi zase k focení nedostanu, protože máme první závody a ani na silvestra nebudeme mít tréninkové volno. No uvidím.

Rok to byl hodně zajímavý a doufám, že příští rok bude taky. Musím si ještě užívat posledního roku před maturitou a naplno trénovat, abych měla možnost dostat se do reprezentace a procestovat s nimi svět.
Na závěr jsem vybrala několik fotek, které se mi během roku podařilo vyfotit. Doufám, že se budou líbit. :)
Ivča (Kiwik)














a na závěr PF 2017




3 komentáře:

  1. Byl to určitě náročný rok, ale snad i přínosný :).
    Přeji ti do toho nového jen to nejlepší, ať v biatlonu sbíráš samé úspěchy a v soukromém životě také.
    Moc se těším na viděnou :)*!

    PS. Fotky jsou fakt úžasné! Nemůžu se vynadívat <3

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! Tie fotky sú úplne dokonalé!:O
    Dúfam, že aj v tomto roku zažiješ toľko super vecí ako minulí:)

    OdpovědětVymazat
  3. No pěkné schrnuti jinak k medailím gratuluji a je dobře , že sbíráš a fotiš. A gratuluji i k objektivu to je důležitá věc :D

    OdpovědětVymazat